טל' לגולשי הסלולר: חייגו עכשיו טל': 0777296757 שוב אכלנו את הפיצה המצויינת הזו… התרגלנו? שוב היינו עייפים "להרים ארוחה" ומצאנו עצמנו קופצים לכיכר בנווה זאב !!! כן, לפתע היה נוח יותר להיכנס בקטנה לאוטו, ולהביא שתי פיצות.. שנטרפו קומפלט.. (כמעט) אז מה לקחנו הפעם? האמת, אותו דבר: אחת: בשביל הקטנים שלא אוהבים תוספות מיוחדות Read more…




